Proteinrik mat, effektiv trening og vaner for livet

Utgivelsesår: 2023
Antall sider: 168
ISBN/EAN: 9788202774318
Kategori: Mat og drikke
Omtale 8-ukersformelen

8-ukersformelen – proteinrik mat, effektiv trening og vaner for livet er boken for deg som vil komme raskt i form, og som ønsker en sterk kropp du trives godt med. Følger du Kristine Webers metode vil du oppleve merkbare resultater i løpet av åtte uker, og en rekke positive helseeffekter. Her får du skreddersydde kostholdsplaner med fristende oppskrifter på proteinrik mat, og effektive treningsprogrammer som det er enkelt å lykkes med.

Kristine Weber er utdannet kostholdsveileder og økonom, jobber som livsstilscoach, er personlig trener, og er bestselgende forfatter av hele seks bøker om sunt kosthold og søte, sunne fristelser. Hun er tidligere norgesmester og nordisk mester i bodyfitness. Jevnlig inspirerer Weber 66 400 følgere på Instagram med sunn proteinrik mat, søte fristelser og smarte treningstips, og hun har hjulpet tusenvis av mennesker med en betydningsfull livsstilsendring.

I boken 8-ukersformelen – proteinrik mat, effektiv trening og vaner for livet har hun samlet effektive treningsøvelser som er enkle å gjennomføre i en travel hverdag, og som hun vet gir gode resultater. Her kan du velge om du vil trene hjemme, på studio, eller begge deler. Her er også kostholdsplaner med proteinrike måltider som metter godt og bygger styrke. Kristine Weber gjør det enkelt for deg å ta grep rundt egen helse, og viser deg fristende forslag til hva du kan spise til frokost, lunsj, middag og kveldsmat, hele uken igjennom.

Forfatteren deler også tips som gjør at livsstilsendringen blir gjennomførbar, og mulig å leve med over tid, uavhengig av livssituasjon. Etter å ha hjulpet mange mennesker med å endre livsstil, vet hun akkurat hvilke utfordringer en møter på underveis, og hva en skal gjøre for å håndtere dem. Som en personlig trener og coach på sidelinjen, heier forfatteren leserne gjennom boken og livsstilsendringen.

8-ukersformelen – proteinrik mat, effektiv trening og vaner for livet gir deg grepene som gjør at du kan ha et godt liv, uten strenge regimer fjernt fra livet du lever i dag. Ved å følge Webers tips vil du oppleve gleden av å få en sunnere og sterkere kropp.

Flere bøker av Kristine Weber: