Innholdsmarkedsføring av Jens Barland, Tor Bang, Arne Krokan og Monica Viken (Ebok)
Ebok

Innholdsmarkedsføring (Ebok)

konsept, forretningsmodeller, juss, etikk og praksis

Forfatter:

, , og

Ingen angrerett. Kan lastes ned fra Min side under Digitale produkter. Kan sendes til Kindle.

Forfatter: , , og
Innbinding: Ebok
Utgivelsesår: 2016
Kopibeskyttelse: Ingen DRM
Filformat: EPUB3
Forlag: Cappelen Damm akademisk
Språk: Bokmål
ISBN/EAN: 9788202497040
Kategori: Markedsføring
Omtale Innholdsmarkedsføring
Innholdsmarkedsføring - også kjent som content marketing - er i kraftig vekst i alle digitale medier. Denne boken er den første på norsk, basert på nyere forskning som tar for seg innholdsmarkedsføring som trend, og viser hvordan forretningsmodeller må endres for å tilpasses denne nye digitale praksis i norsk virkelighet. Det legges stadig større vekt på å fremme bedriften, virksomheten eller organisasjonen gjennom godt medieinnhold. Publisering i digitale medier er ikke lenger forbeholdt de profesjonelle mediebedriftene. Det vokser frem en ny industri med leverandører; alt fra bloggere til tradisjonelle mediehus utvikler nye reklameprodukter. Det handler derfor om juss og etikk, hva som faller inn under begrepet «reklame» og hva som ikke gjør det, det handler om den kommersielle ytringsfriheten og, ikke minst, om presseetikk.

Til toppen

Flere bøker av Jens Barland, Tor Bang, Arne Krokan og Monica Viken: