Sosial kommunikasjon (Heftet)

personlig - samtale - verdi

Forfatter:

og

Forfatter: og
Innbinding: Heftet
Utgivelsesår: 2013
Antall sider: 206
Forlag: Kommuneforl.
Språk: Bokmål
ISBN/EAN: 9788244621267
Kategori: Medie- og kommunikasjon
Omtale Sosial kommunikasjon
Boka vil gi deg økt forståelse av den nytterverdien som bruk av nye medier kan innebære. Facebook, blogger, Twitter og Youtube er en del av hverdagen til stadig flere av oss. De nye mediene gjør det enklere å dele opplevelser og innhold med hverandre. Kommunikasjonen er likeverdig og åpen. Makten deles. Relasjonene mellom mennesker blir mer personlig, basert på samtaler og gjensidig verdi. Kunnskap om kanalenes egenart og bruksområder gjør det lettere for deg og din virksomhet å anvende dem på en god måte. Nyttig bruk kan bidra til å utvikle oss selv, arbeidsplassene våre og demokratiet vårt.

Til toppen