Originaltittel: Ancient secret of the fountain of youth
Oversatt av: Roeim, Jørn
Serie: Damm pocket
ISBN/EAN: 9788204099761
Kategori: Selvutvikling
Omtale Ungdomskilden
Lamaenes fem enkle øvelser gir deg på mystisk vis styrke, livskraft og hemmeligheten til UngdomskildenBoka inneholder masse praktisk informasjon og en mengde visdom som du kan bruke til å starte prosessen vi kaller foryngelse. Og den kan hjelpe deg til et sunnere og mer givende liv. I denne fascinerende boken avslører Peter Kelder hemmeligheten som så lenge var gjemt i gamle munkeklostere i Tibet. Bokens hovedperson, oberst Bradford, fant veien til klosteret og lamaene som alle var usedvanlig energiske, sunne og friske til tross for sin høye alder. Hemmeligheten viste seg å ligge i fem enkle øvelser som lamaene kaller riter. Øvelsene stimulerer energisystemene usedvanlig effektivt, og resultatene lar ikke vente på seg. Alle som utfører øvelsene hver dag, blir overrasket over at helse, velvære, ungdom og livskraft vender tilbake - som om kroppen forynger seg for hver dag.
Mange mennesker har opplevd oppsiktsvekkende resultater etter daglige øvelser. Forfatteren av Menn er fra Mars, Kvinner er fra Venus, John Gray, er gledelig overrasket. Også vår egen Margit Sandemos begeistring er stor, og hun har skrevet etterord til denne utgaven. Legen Bernie S. Siegel (forfatter av Kjærlighet, medisin og mirakler) skriver om sine erfaringer og anbefaler øvelsene i sitt forord. Peter Kelder har alltid hevdet at oberst Bradford - pseudonymet på bokens hovedperson - er en virkelig person. De to møttes tilfeldig i California i 1930. Oberst Bradford fortalte om sin reise til Tibet, og Kelder ble så fascinert over historien at han skrev den ned. Han ønsker ingen offentlighet rundt seg selv, siden han synes selve historien er viktigst.

Bøker i serien