Norskeserier.no leverer til adresser i Norge og Svalbard.

Det er kun mulig å bestille abonnement til Norge.
 

Vi er opptatt av å gi god og korrekt informasjon på nettsidene våre, men tar forbehold om at skrive-/trykkfeil kan forekomme. Slike feil kan innebære at vi ikke kan levere i henhold til informasjon gitt på nettstedet eller i vår øvrige markedsføring.

 

Gratis bok

Du har mulighet til å motta den første boken gratis i mange av våre serier. Vi sender boken portofritt og uten forpliktelser. Informasjon om tilgjengelige bøker finner du under Få gratis bok på nettsiden, eller du kan ta kontakt med kundeservice.

 

Betaling

Du kan betale med bank- eller kredittkort; Visa eller MasterCard, Vipps eller med faktura. Privatpersoner som handler for mer enn 2000,- må betale med Visa eller MasterCard.


Vipps hurtigkasse

Du betaler enkelt uten registrering av personopplysninger eller kortnummer. All informasjon hentes direkte fra Vipps.

 

Ordrebekreftelse

Når din bestilling er gjennomført vil du motta en ordrebekreftelse til din e-postadresse. Alle kostnader i forbindelse med kjøpet, samt frakt, vil fremgå av ordrebekreftelsen og ordresammendraget.

Dersom du ikke mottar e-post med bekreftelse, gå inn på Min side og sjekk at din registrerte e-postadresse er korrekt.

 

Porto
 

Privatkunder

Forsendelser til Norge:

  • Alle bestillinger på kr 295,- eller høyere sendes portofritt.
  • Alle bestillinger under kr 295,- koster kr 29,-.
  • Alle forsendelser til Svalbard koster kr 150,-.


Forsendelser til alle øvrige land:

  • Pakker opp til 5 kg koster kr 500,-.
  • Pakker over 5 kg koster kr 1 000,-.


Serieabonnement

  • Fri frakt (vi sender kun til Norge)

 

Bedriftskunder

Bedriftskunder kan velge å hente forsendelsen på angitt utleveringssted, alternativt levering til bedriftens gateadresse mellom klokken 08-16.

For bestillinger under kr 1.000,- er porto kr 59,- for Bedriftspakke og kr 39,- ved henting på utleveringssted.

Bestillinger på kr 1.000,- eller høyere sendes portofritt, uavhengig av leveringsmåte.

 

Ikke mottatt ordrebekreftelse

Dersom du ikke mottar ordrebekreftelse på e-post, gå inn på Min side og sjekk at din registrerte e-postadresse er korrekt. Forsinkelser i leveringen av e-poster eller at e-posten har havnet spamfilteret kan også forekomme. Enkelte spamfiltre legger automatisk e-post i mappen for «nettsøppel». For å hindre at e-post havner i denne mappen, kan du legge til vår avsenderadresse i din kontaktliste. På Min side vil du finne igjen ordren under Bestillinger i menyen.

 

Er varen på lager?

Vareutvalget på våre nettsider skal til enhver tid være oppdatert. Utsolgte varer vil derfor ikke være tilgjengelige for kjøp. Blir en vare utsolgt under ordrebehandlingen gjør vi deg oppmerksom på dette via en e-post. Du kan også sjekke status på en ordre på Min side, under Bestillinger.



Leveringstid
 

Norske bøker

Leveringstiden er oppgitt i tilknytning til hver vare, både i nettbutikken og i ordrebekreftelsen. Bestillingen blir normalt sendt fra oss i løpet av  2-5 arbeidsdager. Merk at frakttid kommer i tillegg.
 

Dellevering

Betaler du med kort eller Vipps vil hele ordrebeløpet bli reservert. Du vil kun bli belastet for de varene som faktisk sendes deg. Når en vare(r) blir ettersendt, betaler du med faktura. Vi vil fakturere varene ettersom de blir sendt deg.

Det tilkommer ingen merkostnader som følge av delleveringer.
 

Forsinkelser

Det hender at bøker blir forsinket, og det betyr at ekspederingen av bestillingen din kan ta litt lenger tid enn beregnet. Vi kan derfor ikke garantere at bøkene kommer fram til en bestemt dag. Vi kan heller ikke utbetale erstatning ved en eventuell forsinkelse.