Historikk

Min side, under Bestillinger, finner du din ordre- og fakturahistorikk.

 

Betalingsmåte

Ved bestilling på våre nettsider kan man velge faktura, kortbetaling eller Vipps. Betaler du med kort eller Vipps, vil beløpet bli reservert, men du vil ikke bli belastet før varen sendes fra oss. Ved annullering av ordren blir reservasjonen opphevet i løpet av et par dager.

 

Kan jeg betale fakturaer fra dere med AvtaleGiro eller eFaktura?

På grunn av tekniske begrensinger i våre systemer er dette dessverre ikke mulig. Vi håper å kunne tilby våre kunder dette om ikke altfor lang tid.
 


Betalingspåminnelse
 

Jeg har betalt?

Gå inn på Min side og velg Bestillinger. Søk på fakturanummer og sjekk om betalingsstatus er markert med OK. Er den det, se bort ifra purringen du har mottatt. Er ikke betalingen registrert, send oss en kopi av bankutskrift eller kvittering, sammen med kundenummer, betalingsdato, beløp og ditt kontonummer.

 

Jeg har returnert varen

Gå inn på Min side og velg Bestillinger. Søk på fakturanummer og sjekk om ordren er kreditert.

Er ikke ordren kreditert og det er mindre enn en uke siden du returnerte varen, avvent et par dager før du sjekker på nytt. Er den fortsatt ikke registrert som kreditert, ta kontakt med kundeservice.

 

Hvilke faktura er ubetalte?

Min side, under Bestillinger, finner du oversikt over alle fakturaer. Her kan du sjekke fakturastatus.

For fakturadetaljer, se PDF-vedlegg.
 


Inkassovarsel

Har du fått et inkassovarsel skyldes dette at du har mottatt purringer fra oss som ikke har blitt betalt. Inkassovarselet er derfor en siste påminnelse før saken oversendes vårt inkassobyrå.
 

Inkasso

Har vi ikke mottatt betaling for en faktura, etter purringer og inkassovarsel, sendes saken videre til inkasso. Vårt inkassobyrå Gothia, og de er da de eneste som kan ta videre avgjørelser vedrørende din sak. Vi ber derfor om at du tar direkte kontakt med dem, på telefon 74 36 68 88 eller e-post, dersom du har spørsmål eller innsigelser.